Gratis forsendelse ved køb over 150 kr.

60 dage til at returnere

Ekspertrådgivning

+45 78733244

Log ind/Tilmelding

0

0kr.

Din indkøbskurv er tom.

Køb for 999kr. mere og få GRATIS FORSENDELSE.

FAQ

Læsetid 5 min
Om køb

BESTILLING

Har I en fysisk butik, hvor jeg kan se produkterne?
Nej, vi har ikke en fysisk butik, men du har 60 dages fuld returret.
Kan jeg regne med tilgængeligheden af produkter?
Tilgængeligheden er omtrentlig, da den afhænger af de enkelte producenter. De fleste produkter er tilgængelige på de givne datoer. Skulle der opstå problemer i forhold til tilgængelighed, vil du blive informeret herom.

Er det muligt at bestille udskiftnings glas eller reservedele?
De fleste producenter tilbyder mulighed for dette. Kontakt os telefonisk eller på mail i forhold til dette.
Hvor lang tid tager forsendelse?
Efter forsendelsen er overdraget til PostNord, udleverer de forsendelsen inden for 2-4 hverdage.

PRODUKTER

Kanjeg returnere produkterne, hvis jeg ikke er tilfreds?
Ja, du kan returnere produkterne inden for 60dage efter levering. De returnerede produkter skal dog være ubeskadigede, ubrugte og i deres originale emballage. Tag telefonisk kontakt til os inden returneringhen.
Er der garanti på produkterne?
Ud over standard garantiperiode på 2 år, giver vi på udvalgte produkter yderligere 1-3 års ekstra garanti.
Har I et trykt produkkatalog?
Alle produkter og deres opdaterede priser er angivet på hjemmesiden.
Hvad er lysintensiteten for energibesparepærer sammenlignet med klassiske lyspærer?
Lysintensiteten for en energibesparepære er fem gange højere end intensiteten af en klassisk lyspære. Eksempel: en 10W energibesparepære svarer til intensiteten af en 50W klassisk lyspære.

BETALING

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Du kan anvende kortbetaling eller PayPal.
Modtager jeg kvittering på betalingen?
Ja, denne modtager du for kortbetalinger fra vores betalingsservice PayU.

DEFEKTE & BESKADIGEDE PRODUKTER

Hvordan kan jeg indsende en klage og hvor finder jeg dens status?
Så snart du opdager defekten eller skaden, så tag telefonisk kontakt til os.
Hvorfor er visse lyskilder markeret som “brugt”?
Fuldt funktionelle lyskilder er undertiden markeret som "brugt", da de kan have en mindre dekorativ defekt. Ofte sendes de uden originalemballage, og kan have været anvendt som udstillingsmodeller.

Autor článku: